11 Ocak 2018 Perşembe

OKUL AİLE BİRLİĞİ YÖNETİM KURULU FAALİYET RAPORU

OKUL AİLE BİRLİĞİ YÖNETİM KURULU FAALİYET RAPORU 




Ülkemizdeki tüm okullarda "Okul Aile Birlikleri" mevcuttur.Okul aile birlikleri gönüllü öğrenci velileri,okulu yaptırmış olan yardımseverden oluşan;öğrencilerin ve okulun gelişmesini kendisine amaç edinmiş okul-aile-çocuk üçgeninin işbirliği içinde olması için çalışmalar yürüten ve bu konularda okul yönetimine destek olan birliklerdir.Görev tanımları hakkındaki ayrıntılı bilgi Milli Eğitim Bakanlığı tarafından "Okul Aile Birlikleri Yönetmeliğinde"açıklanmıştır.
Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu Faaliyet raporu örneğini incelemeniz için paylaşıyorum.

Okul aile birliği

...ANAOKULU O.A.B. YÖNETİM KURULU FAALİYET RAPORU


2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL AİLE BİRLİĞİ YÖNETİM KURULU FAALİYET RAPORU

          …..Anaokulu  Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu olarak , Eğitim Öğretime yönelik, yönetmelik doğrultusunda çalışmalarımız planlanmış ve yürütülmüştür. Çalışmalarımız maddeler halinde sunulmuştur.


1-      20..- 20.. Eğitim Öğretim yılı Okul Aile Birliği Yönetim Kurulundan, 20..-20.. Eğitim yılı Okul Aile Birliği Yönetim Kuruluna devreden bakiye bulunmamaktadır. Yıl içerisinde de Okul Aile Birliği hesabımıza yatırılan veya kullanılan bakiye olmamıştır.

2-      Okulumuzun bahçesinde biriken yağmur suyu ve bunun sonucunda oluşan kötü kokunun giderilmesi için …..Belediyesi ile iletişime geçilmiş bu konuda kendilerinden yardım alınmıştır.

3-     23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları kapsamında etkinlikler organize edilmesine birliğimizce karar verilmiş olup öğrenci velilerimizin gönüllülükleri ve imece çalışması ile temin ve dağıtımında ücret ödenmeksizin çocuklara pamuk şeker ikramı ve animasyon gösterisi yapılması birliğimizce sağlanmıştır.

4-Okulumuz velilerinin iletişimini kuvvetlendirmek, okul-aile işbirliği ve paylaşımlarını arttırmak adına okulumuz bahçesinde tarafımızca kahvaltı organize edilmiş ve tüketilen gıdaların velilerce karşılanması sağlanarak herhangi bir alım ya da ödeme yapılmamıştır.





                                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                 Okul Aile Birliği Başkanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder